Tuesday 20 June 2017

надґризяне ябко, або диявол в деталях

всіх, хто ненавидить iPhone і всю яблучну компанію, раджу далі не читати - бо це буде ода, хоча я себе ніколи не вважала і не вважаю їхнім фанатом. Але от так складося, що оцінила - про що далі і розкажу :)

знаєте, як люблять казати: "диявол в деталях". От так воно і є - з яблучноми приладами в деталях уся їхня краса. Мені ще минулого року на день народження чоловік подарував мій перший iPhone. Я так пишу "перший", бо тепер точно впевнена, що він не буде останнім. А через місяць Петро питав: "ну, як? ти відчуваєш, що твоє життя якісно змінилося з появою iPhone?" - я посміялася і заперечила. А потім задумалася - і отакі "деталі від диявола" мені пригаладися:
  • наприклад беззвучний режим - він є у всіх телефонах, звісно. Але от мій Android важає, що беззвучний - це беззвучний без вийнятків. Навіть якщо я youtube відкриваю. А от iPhone чомусь припускає, що якщо вже youtube, то звук мені пригодиться, навіть якщо я в беззвучному. І я б могла з кимось сперечатися - що беззвучний має лишатися беззвучним, бо на то він і беззвучний - але iPhone правий! я ні разу не відкривала youtube, щоб без звуку так щось дивитися! і байдуже, який у мене режим. І до речі, байдуже чи youtube я в бравзері відриваю, чи використовую програмку :)
  • також ситуація навпаки - я в грі на Android вимкнула звук, а воно рекламні ролики прокручує на всю можливу гучність! бо режим не беззвучнй, а тіко вимкнений звук в самій грі, а iPhone - нє! рекламні ролики - це ж не youtube - кому там може бути треба звук! всьо ціхо - фантастика!
  • екран засвічується, коли прилад підняти і тримати під певним кутом - таким кутом, під яким люди дивляться на телефон! мені здається це не є ексклюзивна особливість iPhone... але на моєму попередньому Windows Phone-і екран теж засвічувався, але просто від підняття. Тобто, не зовсім така ж поведінка, хоча - близько :)
  • розблокування з допомогою відбитків пальців - нє, ну, я пам'ятаю, як усі тролили цю опцію! але факт залишається фактом - взяти в руки телефон і натиснути одну кнопку значно легше, аніж вводити паролі-ключі-водити зигзаги-і т.д. І безпека при цьому не страждає (наприклад, якщо взагалі без паролю - то, може, і не набагато важче смартфон розблокувати, але безпека даних нульова стає, ага...)
  • це приклад не телефону, а apple watch-у, але я дозволю собі про неї згадати - бо це те ж саме - деталька, на яку не звертаєш увагу, коли все так, як має бути, і помічаєш лише коли щось йде "не так". Якщо вам приходить sms, а apple watch синхронізований з iPhone, то годинник "пікне" про повідомлення. І якщо ви піднімете руку, аби подивитися, чого воно пищить - то годинник це повідомлення відобразить повнісю на екрані, аби ви змогли прочитати. Іншими словами, не треба робити жодного зайвого руху, аби побачити sms, лиш підняти руку і подивитися на екран свого apple watch-а! це ж зрууучно
я знаю, що описала зовсім не багато, але ж в цьому і родзинка - ми ніколи не помічаємо того, що співрадає з нашими очікуваннями, зате - як сильно розчаровуємося, коли щось не так! отакий він - мій фантастичний світ надґризяного ябка!

No comments :

Post a Comment