Friday 2 October 2015

серія "Online бестселери"

розкажу з самого початку :) колись давно Анка порадила почитати мені одну дівчинку - Ірен Славіну, котра живе в Дубліні. Ірен веде російськомовний лайвжурнал, а сама з Сімферополя по-моєму (може, Севастополя). От я й читала її, бо ніби Ірландія недалеко від Британії втекла, та й землячка же ж :)

так от, рік тому авторка почала викладати по розділу в тиждень зі своєї книги "Крила", а місяць тому повідомила, що цей роман надрукують в серії "Online бестселлер". Окрім того там людиська порекламували ще кілька книг написаних в схожому стилі (схожі в плані, що автор викладає їх online частинами, а не що написані подібно). І от далі огляд того всього, що я прочитала під впливом порад шанувальників творчості Ірен

Крістіна Старк "Крила"
це книга самої винуватиці цього посту Ірен, з якої почалося моє знайомство з електронним сам-видавом - її переконали взяти псевдонім. Авторка навіть свій лайвжурнал і групу "вКонтактє" переіменувала. Мені дуже сподобалася ідея! чесно, це такі вишукані соплі, як сутінкова сага, але ідея! для мене містична цікавинка була свіжою, тому й захопило :) не дивлячись на кількох, на мою думку, цілком зайвих героїв. Про стиль написання - мова не ріже моє вухо і око взагалі (написано російською), але це не супер інтелектуальна проза, це така легенька романтично-містична історія... рекомендую в дощові ностальгічні дні :)

Елі Фрей "Мій найкращий ворог"
ой... мені взагалі не сподобалося... це якась готика, чи хорор - одні знущання і залякування, от і вся історія. Ще й герої одинадцятикласники! така жорстокість серед дітей... я дивуюся чому цей роман захотіли видати, я б такого не хотіла читати - але "на смак і колір всі фломастери різні" 

Юрія Ларосса "Сім'я Ескалант"
цей, ще недописаний, роман порадили десь в коментарях до попередніх двох. На відміну від попередніх (де окрім історії кохання є ще щось) це такий ,класичний жіночий романчик :) мені він зовсім недопорівняння. Ніяких вражень не лишає - просто "пацанчік" завойовує "дівчинку", вони там сваряться-миряться на кожному кроці... книга незакінчена, але я очікую happy-end. Раджу тим, хто любить жіночі романи 

Марина Багірова та Ніна Бархат "Привласнена"
ще одна книга з коментарів... головний герой вампір - і чого всі повторюють ідею сутінкової саги? поняття не маю! - але в середині зовсім інше розуміння та смислове навантаження сутності "вампір". Кінець неочікуваний! тому сподобалося. Забагато соплів - в тому мінус.. 

і як підсумок, Ірен почала викладати нову книгу, на разі захопливо, слідкувати буду. А так, я більше читання всякого невиданого online не практикую :) забагато всього, вартісного мало, існування паперового потмірника - хороший фільтр на якість, що, в принципі, очевидно

No comments :

Post a Comment