Tuesday 26 May 2015

Юрій Андрухович

"Перверзія"
з неї почалося моє знайомство з Андруховичем - заінтригувало відвертістю, захопило новизною, сподобалося мовою... от того, що Андрухович майстр слова, в нього не забрати ніяк :)

"Московіада"
саме з цієї книги я почала називати Андруховича "збоченцем" - бо тут секс вже на 15 сторінці ще й між цілком незнайомими людьми! це звання він з кожною книгою підтверджує, але його творіння все одно чудові й читати їх одне задоволення. "Московіада" якась надто песимістична і наче написана на надриві, але може, то був такий період у автора...

"Таємниця" 
найкраща книга мого 2008 року. Я була в захваті і хочу її собі в бібліотеку (це найкраща реклама, яку я можу зробити книжці)! подаруйте мені хтось таємницю, га?.. я так хочу почитати її знову...

"Рекреації"
ніби то перший твір Андруховича... але як майстерно виконаний! гуляла з малим і на мобілці більше ніц не було такого цікавого, а захопило! що відірватися не змогла... та все одно він збоченець! хоча й дуже талановитий :)

1 comment :

  1. Таємницю не читала. ті три були в університетській програмі. але пригадую, що мені дуже „12 обручів“ сподобались. а ще вірші його люблю. мабуть тому, що Мертвого Півня люблю дуже : )

    ReplyDelete