Wednesday 24 September 2014

Edward Morgan Forster "A Room with a View"

пригадала, як свого часу познайомилася з творчістю Форстера. О, це було так неймовірно! і от я знову у тому ж оточенні - соковита мова, вишукані діалоги, вибрики природи, пристрасті так і бушують! забула додати - обидва рази читала в оригіналі, тому знайомство вийшло направду "близьким". Післясмак нагадує "Гордість і упередженість" Джейн Остін... ні-ні-ні! вони нічим не подібні! в жодному разі! ...але це так чудово, коли казка закінчується таки казково... ммм...

2 comments :

  1. ну от... я ще шоколад не дочитала, і ожинове вино з-під ліжка виглядає, щоб почитати... а тут знову нова книжка і такі смачні враження! я думала, я багато книжок перечитала і багато читаю, але куди мені до тебе... по доброму заздрю=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти зайнята, ти - мама в квадраті! а я шо? маю купу вільнго часу :)

      Delete