Friday 10 October 2014

Едвард Морган Форстер

"Кімната з видом"
з цієї книги почалося моє знайомство Едвардом Форстером. До цього часу вона одна з моїх улюблениць, і я люблю її перечитувати, як у перекладі, так і в оригіналі. Це дуже романтична історія нетривіального кохання, ще й з happy-end-ом! тому усім рекомендую для підняття настрою та віри у непереможну силу любові. А тут попередні враження

"Куди бояться ступити ангели"
прекрасно, як і всі книги Форстера, котрі я читала: глибоко зображені герої, чарівна Італія, яка спонукає прокинутися приховані в нас пристрасті... але ця казка сумна... і так шкода...

"Моріс"
саме ця книга спонукала мене почитати біографію Фортстера і таким чином я дізналася про його нетрадиційну орієнтацію. Дивуюся, як він, люблячи чоловіків, так точно і ніжно писав про жінок?!. а кохання - це завжди красиво. Мій "оригінальний" відгук шукати тут :)

"Ховардс-енд"
це шось середнє між "Кімната з видом" та "Куди бояться ступити ангели" - є історія кохання, навіть дві! але вони злегка опечалені якимись, як на мене, надуманими непорозуміннями між самими героями... а більше вже було написано

оповідання ("Сирена", "Дорога з Колонна")
оповідання у Форстера доволі своєрідні - нетрадиційне уявлення про світ і знову фігурують теплі краї - природа та море - наче саме вони й відкривають шлях пристрастям у наших душах...

2 comments :

  1. йолки... і коли мені теж почитита Фостера? соромно признатися, я про нього навіть не чула

    ReplyDelete
    Replies
    1. ФоРРРРстер :) я його вічно з Фолкнером плутала свого часу. До речі, ще є купа кіно знято на "Кімнату з видом" (на скіко я читала відгуки то найліпше від 1985 року, але я не впевнена, шо воно перекладене), тому є альтернативи ;)

      Delete