Sunday 13 April 2014

мій Мадрид: місто сонця

...просто з першого ковтка повітря - як же тут тепло! і які ж тут усі "розслаблені"! навіть прикордонець "вяленько" і "знехотя" перевіряв паспорти та поставив печатки без жодного запитання. А потім були хамон і козячий сир, смажений восьминіг і хліб з оливковою олією та м'якоттю помідора - найсмачніша вечеря, яку я мала останнім часом! тут ВСЕ неймовірно смачно - не знаю, як ці люди залишаються такими стрункими? я б їла без перестанку - отакі прості речі, як хліб з помідором та оливковою олією, хамон та сир - а ще ж є паелья та крокетас - саме те, що можна знайти в таких популярних тут tapas bars...

...перед поїздкою я роздрукувала собі довжелезний список місць для відвідування з детальним маршрутом від google - от і вирушила у прогулянку від Plaza de España...

...з її величними фонтанами...

...до Palacio Real de Madrid...

...і до Santa Iglesia Catedral de Santa María la Real de la Almudena...

...без поспіху, неголовними вулицями...

...до Plaza Mayor...

...і далі такими ж плутаними неЛюдяними вуличками...

...аж поки Мадрид не зачарував мене - залитий сонцем, як його найголовніша площа Puerta del Sol, де я злилася з юрбою туристів, медитувала під його теплим промінням (і мала на наступний день червоні, поціловані сонцем, плечі та спину)...

...місто таке світле, як його Palacio de Cibeles - Мадридська мерія - відсвічує промені, засліплює - закохує! з першого погляду...

...на вулицях багато дітей, більшість приїхали на екскурсії, але таке враження, що половина просто "волочиться" містом - це якось так омолоджує Мадрид, робить його усміхненим, радісним, галасливим...

...мене чомусь постійно мали за місцеву - підходили та питалися щось іспаською :) чи то в мене був такий заспокоєний, неСпішний вираз обличчя? :) правда відповідь "I do not speak Spanish" їх відлякувала і більшість махали на мене рукою - як не вічливо... мені взазалі іспанський підхід до спілкування подобається - вони продовжують щось пояснювати та розповідати навіть знаючи, що ви не володієте їх мовою :) таке враження, що треба попереджати - я не розмовляю іспанською і не розумію!..

...і додатковий бонус - іспанці готують смачнющу каву з молоком...

...а іспанський сніданок - це найсмачніший сніданок, який мені доводилося куштувати...

2 comments :

  1. ммм, ну от, аж слинка потекла, і це на ніч :)
    Як, все ж таки, архітектура зображує націю, вірніш її давню і славну історію. Чомусь відразу перед очима жінки і чоловіки з отими (мабуть страшенно незручними) величезними жабо на шиях, а ще капітани з ясними обличчями і розумними очима на кшталт Колумба.
    А ти що - саменька їздила?

    ReplyDelete
    Replies
    1. не саменька, але Петро був на тренінгу з 9-ої до 18-ої - тому Мадрид залишився в основному моїм містом :)

      Delete