Monday 2 December 2013

Герман Гессе

"Сідхартха" (українською тут)
така вишукана філософія... шлях людини від вчень і вчителів до пізнання себе, навколишнього світу та осмислення істинної природи речей - це шлях Будди у виконанні Гессе! книга, продовжуючи мої аналогії - "до багатьох чашок чаю", бо за вечір, хоча й можна прочитати - вона ж бо невелика - але не варто... рекомендую зупинятися і думати, і накладати на себе, і дивитися на навколишній світ очима Сідхартхи!

"Степовий вовк" (посилання на український переклад)
це "дивна" книжка - але "дивна" в хорошому сенсі - просто кумедно було мені 20-ирічній читати про пошук сенсу життя 50-ирічного чоловіка. Зараз - старшою - це сприймається якось не так гостро... та все одно "дивна" книга, і вона залишається на книжковій полиці з позначкою "цікаві" - а таких у мене мало
її теж не варто читати поспішаючи, зрештою, як і шукати шлях до розуміння свого я... і тут теж багато філософії, зовсім іншої... я б навіть сказала - руйнівної філософії... і саме там - десь в глибині руйнації - можна віднайти віру в себе

UPD від 13-ого січня 2014 року
"Услід за сновидінням"
розповідь про меренення, сповнена (для мене це тепер наче позначка Гессе) дивних метафор та метаморфоз. Мука письменника, що він не здатен передати словами свій солодкий сон... безсилля творчості...
end of UPD від 13-ого січня 2014 року

No comments :

Post a Comment