Sunday 19 January 2014

мій пост #100

попередній пост був не лише підсумком мого року в Об'єднаному Королівстві, а й сотим постом у моєму блозі :)

а це, як не крути, свято :) тому далі будемо робити підсумки:
  • більше 40-а відсотків моїх постів присвячені Лондону і моєму перебуванню у цьому місті, вони всі позначені тегом life in london
  • туди входять мої календарні звіти про якісь основні враження під my reports: london notes (і таких постів назбиралося біля 20-и) та загальні довідки про місця-події в Лондоні під my reports: london (ще біля 10-и)
  • близько 30-и відсотків припадає на прочитані книги. О так, це доволі відчутна частина, можливо, для когось і нудна, але для мене - це як зробити самій собі позначку, чи-то вузлик на пам'ять, щоб не забути, про що була розповідь, який той чи інший автор, чи варто звертатися до його творчості й надалі
  • постів із 10 з'явилися, як наслідки від моїх подорожей - вони завжди виходили ліричними, з ностальгією між рядками, і мені особисто подобаються найбільше
  • біля 15-и разів я писала про всякі штуки пов'язані з роботою (і там є фотки офісу в Лондоні та у Таллінні)
  • часом з-під мого пера виривалися враження від України (але чомусь дуже неЧасто цього року...)
  • і ще десь із 15 - це мої думки, емоції чи асоціації, які виникли і вимагали бути написаними, просто кричали в моїй голові - "вислови нас" :)

писати мені не просто подобається, а стає життєво необхідно - бо "як же я дізнаюся, що я думаю, поки я не скажу це?" (в моєму випадку "напишу"...) жартую, звісно :) але писання, справді допомагає структуризувати думки

а отже, далі обов'язково буде (to be continued... так би мовити), сподіваюся, вам було цікаво і ви й надалі залишитеся зі мною :)

2 comments :

  1. Було цікаво і буде :)) А я ж тобі казала, що блог - це твоє :))

    ReplyDelete
  2. так так, ще постів чекаємо :)

    ReplyDelete