Friday 1 November 2013

покоління, яке не знає, що таке Vidal Sassoon

фото я зробила ще у кінці липня, а магазин ми вперше надибали в березні - і щоразу, коли проходимо мимо цього магазину-салону, Петро назває мене "дитиною покоління, яке не знає, що таке Vidal Sassoon" - бо його асоціація полягає в оцій рекламі

моя ж єдина асоціація, то пісня Братів Гадюкіних ""Карпати" програли в футбол":
Житіє як доміно:
В тебе завжди дупель-пусто
...
Ходиш голий, як сокол
"Карпати" знов програли в футбол
...
Пращайте баби, папіроси...
Василь прийняв смертельну дозу ковбаси
...

і відео самої пісні, якщо хтось не знає "про шо це я" - вже початок ("пов'яжу собі тут, як Вакарчук") змішує мене усміхатися :)

2 comments :

  1. Гмм.. дивно, бо я пом"ятаю рекламу цього шампуня з дитинства, так що ми його застали) Може ти маленькою менше ТБ дивилася? Певне книжки читала;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. може, я дивилася інші канали :)

      Delete