Saturday 9 November 2013

місяць десятий: всяка всячина, в основному емоції

ось і минув десятий місяць, який ми провели у Британії (я пишу цей пост по пам'яті, він вже багато тижнів майорить в моїх чернетках); насувається осінь... і це висить у повітрі, це помітно навіть неозброєним оком - нічні дощики, захмарене небо цілими днями, от і годинник перевели на зимовий час, і тепер темніє о четвертій

ми вже зовсім звикли тут жити... і часом навіть важко вигадати - чого б такого цікавого і неймовірного вам розповісти про Лондон, Британію та британців... життя дуже спокійне і розмірене - навіть скучно часом - за набитою маршруткою, неввічливим продавцем, чи нахабним водієм авто :)

мене смішить, що в Об'єднаному Королівстві вже з жовтня готуються до Різдва. Починають прикрашати вулиці мерехтливими вогниками, блискучими іграшками і тематичними фігурками. А ще кожен паб, який знає мою електронну адресу (e.g. я використала їхній wi-fi, або отримала картку-знижку), вважає себе зобов'язаним запропонувати святкувати Різдво саме з ними! нє, ну, ви уявляєте?! Різдво і у ПАБІ?! мені просто в голові не вкладається :)

а ще якось кумедно дивитися на усіх тих людей, які - в +10 відсили - сидять за столиками на вулиці на Convert Garden і смакують якісь приготовані на тому ж market наїдки - при чому з такими задоволеними обличчями! нє, улітку це було ок, але ж не зараз! в шаликах, шапках і рукавицях! і з колою повною льоду (та-та, вони теж страждають льодом до "всього, що п'ється", як і у Штатах)

найбільше я зараз відчуваю труднощів з мовою - як би мені хотілося жартувати українською (ті, хто знають, яка я "провокаторка і аферистка", точно зрозуміють, як мені цього бракує)! і щоб мене завжди усі розуміли правильно, а не перепитували, чи просто "недоганяли", чи "приколювалися" у відповідь так, що того "недоганяю" я :)

No comments :

Post a Comment