Friday 1 November 2013

Роберт Шеклі "Координати чудес"

найкрутіше, що книга існує в електронному вигляді українською! (тут)

я читала з задоволенням. Ця фантастика не така вже й фантастична. Є якісь вигадані елементи - планети й істоти, що їх населяють - та поведінка героїв така "земна"... дещо іронічна оповідь, в якій багато філософських розмов (як от - герой, який був богом, запитував себе, який сенс його життя), багато демагогії (як ось - кожен має право на помилку, яка захищається законом, і тому робот - запрограмований на помилку з ймовірністю, у відсотках, одна мільйонна (чи навіть менше) - здійснює цю помилку, бо він має право!) і, звісно, багато чудес (як-то хижак, який з'являється в космічному просторі, навмисно, лише для того, аби полювати на нашого героя)

а ще повість доволі коротка, десь так - на один вечір, я ще такі книги називаю - "до горнятка чаю з лимоном"...

4 comments :

  1. ооо, нова книженція! вже йду робити чай)

    ReplyDelete
    Replies
    1. розкажеш про свої враження :)

      Delete
  2. Шеклі! ммм... ніколи не думала, шо ти ним зацікавишся. Я його люблю як класний шоколадний торт - коли насолоджуєшся кожним шматочком потрошки.

    ReplyDelete
    Replies
    1. хм... я його собі ще не відкрила до кінця :) він в мене тепер у списку "почитати ще щось і винести вирок: моє/не моє"
      от і ти щойно додала мотивації :)

      Delete