Thursday 10 October 2013

go go karting!

3-ого жовтня у нас був team-building! і щоб провести його якось цікаво - ми вирішили покататися командою на картах :)

я вже десь казала, що британці полюбляють отак поєднувати свято з якоюсь грою. Мене, як людину неспортивну і неазартну, це все зовсім не радує, але доводиться приймати їхні правила... а ще - я трохи хвилювалася - це ж швидкість! і щось цілком нове - чого я ніколи не робила! ну, і не буду ховати правду - я не такий вже й хороший водій (їду по прямій трасі, але я - сама обережність)

було справді весело! перш за все нас усіх змусили переодягнутися в смішні комбінезони в клітиночку (тепер шкодую, що не зробила фоток - це було так кумедно!), роздали шоломи. Ми були поділені на 2 команди, бо нас було забагато на одну, і кожна їхала по три заїзди. А далі визначали і нагороджували переможців - видали такі красиві скляні статуетки, ммм... звичайно, ми ще їли піццу і пили Coca-cola-у (алкоголь забороняють правила). І ще було доволі кумедно слухати пояснення англійською, як газувати/гальмувати/повертати - я сама дивуюся, але все було зрозуміло - нарешті! а то я доволі довго відчувала себе "тлумком" і не могла второпати, що мені говорять місцеві незнайомці. Їхали по трасі, котра називалася "Bristol", сама траса в приміщенні і ще вона мала кілька рівнів

я їздила обережно-чемно і не зайняла жодного призового місця (це по середній швидкості). Але! був момент, що мене на якомусь повороті круто занесло і мій найліпший точковий час вийшов найкращим в team-і - я навіть попала в список найкращих точкових часів за тиждень! як же ті хлопці тішилися - плескали і кричали: "Віка! Віка!" - от засранці, то ж знали, що це випадково, а не тому що я класно їхала! а ще я зробила найкрутішу аварію - ніхто не постраждав, крім огорожі з резини - вона розлетілася у всі сторони і мою "мафффинку" звідти довго витягали... ммм! тепер усім рекомендуватиму і сама - обов'язково піду ще!

3 comments :

  1. Хе-хе. Зірка :) Хотіла б я це побачити

    ReplyDelete
  2. > Як же ті хлопці тішилися! (я навіть попала в список найкращих точкових часів за тиждень!) плескали і кричали "Віка"
    Нє, ну то ж і наші так би зробили - так що з почуттям гумору не все втрачено)
    От приїду якось до тебе туди в гості - поведи мене на карти)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ти знаєш, можемо запланувати таку актівіті і у Львові ;)
      а тут я знайду щось "унікальне" (унікальне = доступне лише у Лондоні) ;)

      Delete