Thursday 17 October 2013

вечірка з нагоди 10-иріччя Skype


переглядала от на днях фотки з телефону і виявляється, я стіко всього забула розказати, що просто - а-я-яй... та почну спочатку - отож, 29-ого серпня Skype виповнилося 10 років! і ми мали з тієї нагоди вечірку. Я згадувала про неї, але так і не розповіла деталі

все почалося о 18-ій, у нас були доступні пиво-вино-коктейлі і почали потихеньку носити всілякий food. Їжа була улюблена "британська" - індійські злегка spicy закуски, тайські криветки на шпичках, американські бургери і хот-доги, незрозуміло звідки взяте морозиво з смаком ммм... скажімо, шпитану (така гидота - всі були в шоці), ще були холодні шоколадні цукерки (наче заморожений шоколад з якоюсь ванільною начинкою - справді смачні), і яблучний пиріг під кремом (ням-ням). Щодо коктейлів, то пропонували - класичне мартіні (те, котре з горілкою), мохіто і космополітен

музИки з'явилися через годинку, грали усілякі відомі пісні - яка їхня назва, я не знаю. Але нічьо так - гарно було, співачки під кінець пороззувалися, та й весь band пішов в люди

опісля вcього ще можна було приєднатия до after party (от типу мало нахилялися "фрішними" коктейлями?! до цього часу дивуюся, як ота п'яна юрба (і навіщо?!) кудись "попхалася" - але я вже писала про те, як британці пиячать, тому... видно їм було мало)

викладу відео останньої пісні вечора... якість слабенька, але то не я, то все blogger - вимагав відео до 60 Mb. Мало того, що я "махалася", поки "конвертнула", то воно ще й усіх витягнуло (добре, що не розширило, звісно, та все ж...)

2 comments :

  1. 1) де фото Тебе з Петром з вечірки?
    2) заключна пісенька - до улюбленого весільного відео http://www.youtube.com/watch?v=nMq45q5zM88, тому музики сподобалися автоматом)
    3) незвично бачити таких різнобарвних музик - звиклося, що на корпоративах має бути як не Скрябін то Los Colorados)
    4) це ви в офісі?
    5) що ж ті англійці півсвіта тримали колоніями, а смаку нормального не виробили?;) Згадую шоколад з лукумом - смачно, але дивненько якось)
    6) ну і просто файно, що є такий цікавенький блог, я часто забуваю, а тоді читаю всякі давні дописи)

    ReplyDelete
  2. 1. є відео зі мною :) фото пошукаю і додам :)
    2. усі пісні були гарні
    3. ага, одна дівчинка (та котра "чорнява") ще й роззулася (на відео мало б бути видно, що вона боса)
    4. так, це в офісі
    5. Іра, то шо вони їдять - це біда і вони, бідаки, навіть не розуміють на скіко їх обділила доля, чесно
    6. дякую :)

    ReplyDelete