Friday 23 August 2013

привіт з Хорватії: паста з креветками

почну з пояснень: "привіт з Хорватії" - не тому, що мене навчили цьому рецепту хорвати, і навіть не тому, що я його "підгледіла" в хорватському кафе. Насправді, сама собою склалася така комбінація продуктів і послідовність дій - на основі прочитаного в інтернеті, експерементів і того, що я куштувала в ресторанах. Відповідно, жодної претензії, що це виключно "правильний" рецепт, в мене немає, але я вирішила поділитися :)

чому ж "привіт з Хорватії"? бо Адріатичне море надзвичайно чисте і тому тут водяться усілякі мідії-креветки-раки (окрім, очевидно, риби). І їх можна купити незамороженими і не такими, що подорожували хтозна-скіко кілометрів до супермаркету, а буквально з сусіднього села - це була наша мотивація готувати всякі такі "штучки" через день і через інший день замовляти їх в кафе. Паралельно я читала варіації рецептів в інтернеті. І те, що в мене експерементально вийшло - це результат хорватського відпочинку! а тепер я радую нас такими смаколиками і у Лондоні

отже, вам потрібно (на дві - голодні! - особи):
  • 250-350 грам свіжих креветок - нечищених, зрештою, усе залежить від того, що ви готуєте - пасту з креветками чи креветки з пастою ;)
  • одну цибулинку
  • кілька зубчиків часнику
  • одну перчину
  • 2-3 помідори
  • 250 грам пасти, якої форми вам подобається, така і підійде (у нас це було півпачки спагетті)

креветки гарно миємо і позбавляємо панцирів, чистимо цибулю та часник, нарізаємо помідори - як на салат, перець - соломкою; на оливковій олії підсмажуємо подрібнену цибулину, потім додаємо ще дрібніше нарізаний часник (буквально на 10 секунд), далі обсмажуємо в цьому всьому креветки. Оскільки їх готувати довго не треба, то мені вистачало викласти їх на сковорідці, потім кожну обернути... і все! вже час забирати назад! отже, обсмажені креветки у нас на тарілці. Для більш "креветкового" запаху можна також обсмажити ще й голови цих створінь (які ви потім викидаєте, а смак-запах залишається у сковорідці - я таке в інтернеті прочитала, але на практиці різниці особливо не відчула, а тому - це не є обов'язковий крок). Далі додаємо перець та помідори, солимо-перчимо. Помідори можна почистити від шкірки - вони мають стати соусом і нікому не повинно були видно оком, що вони там були. Коли перець спечеться - можна забрати сковорідку з вогню, половина справи зроблена

оскільки ми - дівчата - створіння багатозадачні, то тим часом паста вже могла і зваритися. Якщо ні, то варимо та зливаємо воду. А далі повертаємо креветки назад у сковорідку, до гарячої заправки, перемішуємо і з'єднуємо з пастою - смачного!

P.S. все те ж саме можна робити й з мідіями - просто креветки я люблю більше :)

5 comments :

  1. ну блііін, мені і так їсти хотілося. і де мені тепер, питається, дістати отих хорватських креветок, га?

    ReplyDelete
  2. А у мене в холодильнику якраз є креветки ) правда не хорватські, а якісь місцеві, і не свіжі, а морожені, і не ціленькі, а почищені... ех... але думаю що і з ними мало б добре вийти! сьогодні-завтра обов'язково спробую! Звучить смачно )

    ReplyDelete
    Replies
    1. звичайно вийде - я в Лондоні теж використвую місцеві-чищені, часом морожені, а часом навіть варені :)
      але коли вони свіжі - тоді смачніше (але готувати довше)

      Delete
    2. Смакота! =) Вчора приготувала на вечерю - чоловік зацінив =) Справді гарний рецепт і незважаючи на чищені морожені креветки вийшло ням-ням! Тільки з помідорів я знімала шкірку і терла їх на терці, щоб відразу вийшов такий собі соус.

      Delete
    3. :) рада, що вам сподобалося

      Delete