Sunday 2 June 2013

мій Таллінн: нордичний Львів

...місто дихає теплим повітрям - нарешті я потрапила в літо! і байдуже, що воно нордичне! а ще тут переслідує відчуття "наче удома". Я вже давно "обізвала" Таллінн нордичним Львовом, і тепер знову - стільки спогадів, асоціацій, емоцій - наче я дома, справді...

...тут можна зайти у Olde Hansa на pepper schnapps (щось подібне до горілки з перцем) і cinnamon beer (пиво з корицею), і вам обов'язково скажуть, що в них "до пива" є лише вялене м'ясо, бо ніяких чіпсів і горішків у 15-ому столітті не існувало (Olde Hansa - заклад стилізований під середньовічну таверну)...

...і cheers Майку, який ЗАВЖДИ готовий до party...

...ви можете повечеряти на 30-ому поверсі Swissotel в ресторані Horisont - і скуштувати м'ясо лося (я не сперечаюся, що "тваринку шкода", але... смачно ж) - і сомельє буде пропонувати вам інше вино до кожної страви, а вид на нічний Таллінн буде приємним додатком до strawberry martini...

...дякую, Тайлер, за відкриття цього коктейлю...

...тут існує Drink Baar (так-так, з двома "а", по-естонськи) з неймовірним вибором бельгійського пива - Delirium Tremens, Kasteel та навіть Leffe - ням-ням, ммм... й атмосфера справжня, пабівська (це я вам кажу з мого лондонського досвіду), а по середах тут проводять quiz - наче гра "хто виглає мільйон?" - тоді й яблуку ніде впасти!..

...напевно, варто послати привіт Павлу, який забув тут свою величезну "зеркалку"...

...сусідні ж двері заведуть вас у Drink Shop - а раптом, замість сидіти в барі, ви хочете взяти улюблений напій додому? і з "правильним" бокалом - який має такий же надпис, як і етикетка на обраній вами пляшці?..

...ось тут вдалий момент пригадати Сергія, який ТАК любить "няшні стаканчики"...

...це місто бруківки і білих ночей, місто безмежної Балтійської затоки перед вашими очима, місто снігових кучугур, зледенілих асфальтів, шалених морозів та гарячих саун, місто вузьких вулиць із крутими підйомами - хіба ж ви не бажаєте побачити безкрайність червоних череп'яних дахів?..

...величезний smile коханому Петру, котрий гуляв тут зі мною і в -18, і в -27, а потім відігрівав мене з допомогою Chivas Regal...

...а ще до цього часу викликає подив, що на прощання команда літака побажала гарної подорожі тим, для кого Таллінн не місце призначення і чий шлях іще продовжиться - але ж відчуття таке, ніби ви на краю світу! ну, куди ж звідци можна летіти?! сюди треба летіти, лише якщо вам справді треба САМЕ СЮДИ, а не для пересадки у інший літак! для пересадки у інший літак - це нереально, нє-а...

No comments :

Post a Comment