Tuesday 14 May 2013

Салман Рушді "Флорентійська чарівниця"

і знову цей мікс складних слів, збоченої побудови речень, простої життєвої філософії і казкової химери

наприклад, дружина, котра ожила від сили думки того, хто її вигадав - від енергії фантазії, від досконалості уяви - ожила так, що багато людей змогло бачити і розмовляти з нею; або квітуча столиця, що символізує успішного і любого володаря країни, та руйнація міста, як ознака занепаду цілої держави і поразки її султана; нескінченні алюзії між минулим і теперішнім у іменах, звичках героїв, забутих та віднайдених історіях...

це в жодному разі не заклик до читання! я вже давно змирилася, що кохаюся у доволі... ммм... скажімо так - "спецефічних" книгах і "Флорентійська чарівниця" - це саме те, що так зухвало мені смакує, ням-ням :Р

P.S. дякую Каті, яка відкрила мені цей захоплюючий і суперечливий світ Салмана Рушді та за подаровану "Флорентійську чарівницю" :)

2 comments :

  1. За травень 5 постів і всі про кижки.. А це тільки половина травня пройшла.. Багато ти читаєш і швидко :-)
    А коли будуть статті про життя? Про Лондон? Про приїзд до Львова? Про те як вам працюється і живеться десь там далеко? Про те як сильно ти за нами скучила :-Р

    ReplyDelete
    Replies
    1. еееее, не всі книги з травня, я просто собі - як це зказати - була винна :) тобто читала, і лінувалася писати про ті книги одразу, але складала списочок, щоб не забути, що я мушу про них написати кілька слів. І от аж тепер дійшли руки - так що це за кілька місяців насправді :)
      а пишу я такі штуки - щоб не забути про що книжка і чи мені подобалося... а то інколи читаю назву, розумію, шо я вже це проходила, але ні півслово не пам'ятаю, ні півсюжетику

      те що я скучаю - це правда і до цього важко насправді щось додати... я про Лондон - ще буде :) воно якось періодами - моя активність тут

      Delete